免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 發帖
回復  KS8269@76K
接咩手然納啊你
一個連尊重都唔知點寫嘅"超級版主"
仲有, 唔聽教?
你當呢道邊道啊? ...
LV8402 發表於 2013-2-25 05:06 PM

當佢屋企掛
只不過我保證佢一定唔會好似我咁可以由以前一個普普通通嘅版主做到管理員
哎呀  
邊道有粗口啊   

我時運高   
見唔倒囉
LV8402 發表於 2013-2-25 05:02 PM

本身果兩位所謂嘅超級版主對眼都有 d 問題
唔通我都係時運高咩 :O)
1

評分人數

  • LV8402

TOP

回復 53# KS8269@76K

但係正如GE4410講,你地真係(意見接受, 態度照舊)
同運輸署一樣
點解運輸署我地覺得咁混吉?
咪又係呢個意思囉

其實我都覺得你發D檔都係非法轉載
雖然我都有試過
但係我最後都係認左錯
而你呢?既然普通會員都做到
點解一個超級版主做唔到
最好就快D del晒D非法轉載file啦
咁D人都有D機會原諒下你啦
你都唔想得一個support你既人架...
2

評分人數

  • GE4410

  • JV7178

TOP

返回列表