免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 發帖
回復 43# GE4410
9唔搭8

TOP

回復 46# mazdaman


    u?

TOP

回復 46# mazdaman
唔係你講野九唔搭八先咩?
2

評分人數

  • CityflyerE500

  • LV8402

TOP

本帖最後由 Leung 於 2013-2-23 10:40 PM 編輯

ON99 mazdaman Eat La....
5

評分人數

  • CityflyerE500

  • XXX284

  • GJ5810

  • KS8269@76K

  • GE4410

TOP

支那畜 mazdaman lm9262
7

評分人數

  • CityflyerE500

  • Leung

  • GJ5810

  • GE4410

  • KS8269@76K

TOP

回復 42# mazdaman
有人9歲讀大學  
BB識打字係咪唔比
3

評分人數

  • CityflyerE500

  • GE4410

  • KS8269@76K

TOP

回復 31# KS8269@76K

其實你身為一個超級版主,係咪應該接納一下會員既意見呢
我發覺除左版主mazdaman之外其他人都鬧你
自己檢討一下啦(如果你想呢個壇好D)

(個人意見)
2

評分人數

TOP

回復 52# HG3037
系佢地出口傷人+串人先架
我有接納架!佢地唔聽教JA
1

評分人數

  • LV8402

TOP

回復 53# KS8269@76K
意見接受, 態度照舊。
1

評分人數

  • HG3037

TOP

回復 51# LV8402
9歲就唔係bb la
2

評分人數

  • KS8269@76K

  • CityflyerE500

TOP

回復 55# mazdaman
LV8402 冇話過 9 歲係 BB
小弟建議你:
1) 驗眼
2) 補下中文
3

評分人數

  • mazdaman

  • LV8402

  • CityflyerE500

TOP

回復  HG3037
系佢地出口傷人+串人先架
我有接納架!佢地唔聽教JA
KS8269@76K 發表於 2013-2-24 01:26 PM

姐係咁 , 你地班友Post完人地私檔可以死唔認 , 仲要話人地出口傷人 串人 , 仲要話我地有錯 ? 錯咩先 ? 好心你地見好就收清曬D Post佢啦 , 仲要話接納左啦 我地唔聽教 , 我地唔係你隻走狗 , 要我地坐就坐呀 ? 我諗你地應該要公開道歉囉 !
3

評分人數

  • HG3037

  • GE4410

  • CityflyerE500

TOP

姐係咁 , 你地班友Post完人地私檔可以死唔認 , 仲要話人地出口傷人 串人 , 仲要話我地有錯 ? 錯咩先 ? 好 ...
GJ5810 發表於 2013-2-24 09:16 PM

認左就叫人搵整果個出黎問候佢地
都唔知係咪想逃避責任定係點
1

評分人數

TOP

粗口

哎呀  
邊道有粗口啊   

我時運高   
見唔倒囉

TOP

本帖最後由 LV8402 於 2013-2-25 05:14 PM 編輯

回復 53# KS8269@76K
接咩手然納啊你
一個連尊重都唔知點寫嘅"超級版主"
仲有, 唔聽教?
你當呢道邊道啊?

TOP

返回列表