免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 發帖

大家覺得le個壇廢5廢

大家覺得le個壇廢5廢
覺得廢的話請卑原因

回復 53# KS8269@76K

但係正如GE4410講,你地真係(意見接受, 態度照舊)
同運輸署一樣
點解運輸署我地覺得咁混吉?
咪又係呢個意思囉

其實我都覺得你發D檔都係非法轉載
雖然我都有試過
但係我最後都係認左錯
而你呢?既然普通會員都做到
點解一個超級版主做唔到
最好就快D del晒D非法轉載file啦
咁D人都有D機會原諒下你啦
你都唔想得一個support你既人架...
2

評分人數

  • GE4410

  • JV7178

TOP

回復  KS8269@76K
接咩手然納啊你
一個連尊重都唔知點寫嘅"超級版主"
仲有, 唔聽教?
你當呢道邊道啊? ...
LV8402 發表於 2013-2-25 05:06 PM

當佢屋企掛
只不過我保證佢一定唔會好似我咁可以由以前一個普普通通嘅版主做到管理員
哎呀  
邊道有粗口啊   

我時運高   
見唔倒囉
LV8402 發表於 2013-2-25 05:02 PM

本身果兩位所謂嘅超級版主對眼都有 d 問題
唔通我都係時運高咩 :O)
1

評分人數

  • LV8402

TOP

本帖最後由 LV8402 於 2013-2-25 05:14 PM 編輯

回復 53# KS8269@76K
接咩手然納啊你
一個連尊重都唔知點寫嘅"超級版主"
仲有, 唔聽教?
你當呢道邊道啊?

TOP

粗口

哎呀  
邊道有粗口啊   

我時運高   
見唔倒囉

TOP

姐係咁 , 你地班友Post完人地私檔可以死唔認 , 仲要話人地出口傷人 串人 , 仲要話我地有錯 ? 錯咩先 ? 好 ...
GJ5810 發表於 2013-2-24 09:16 PM

認左就叫人搵整果個出黎問候佢地
都唔知係咪想逃避責任定係點
1

評分人數

TOP

回復  HG3037
系佢地出口傷人+串人先架
我有接納架!佢地唔聽教JA
KS8269@76K 發表於 2013-2-24 01:26 PM

姐係咁 , 你地班友Post完人地私檔可以死唔認 , 仲要話人地出口傷人 串人 , 仲要話我地有錯 ? 錯咩先 ? 好心你地見好就收清曬D Post佢啦 , 仲要話接納左啦 我地唔聽教 , 我地唔係你隻走狗 , 要我地坐就坐呀 ? 我諗你地應該要公開道歉囉 !
3

評分人數

  • HG3037

  • GE4410

  • CityflyerE500

TOP

回復 55# mazdaman
LV8402 冇話過 9 歲係 BB
小弟建議你:
1) 驗眼
2) 補下中文
3

評分人數

  • mazdaman

  • LV8402

  • CityflyerE500

TOP

回復 51# LV8402
9歲就唔係bb la
2

評分人數

  • KS8269@76K

  • CityflyerE500

TOP

回復 53# KS8269@76K
意見接受, 態度照舊。
1

評分人數

  • HG3037

TOP

回復 52# HG3037
系佢地出口傷人+串人先架
我有接納架!佢地唔聽教JA
1

評分人數

  • LV8402

TOP

回復 31# KS8269@76K

其實你身為一個超級版主,係咪應該接納一下會員既意見呢
我發覺除左版主mazdaman之外其他人都鬧你
自己檢討一下啦(如果你想呢個壇好D)

(個人意見)
2

評分人數

TOP

回復 42# mazdaman
有人9歲讀大學  
BB識打字係咪唔比
3

評分人數

  • CityflyerE500

  • GE4410

  • KS8269@76K

TOP

支那畜 mazdaman lm9262
7

評分人數

  • CityflyerE500

  • Leung

  • GJ5810

  • GE4410

  • KS8269@76K

TOP

本帖最後由 Leung 於 2013-2-23 10:40 PM 編輯

ON99 mazdaman Eat La....
5

評分人數

  • CityflyerE500

  • XXX284

  • GJ5810

  • KS8269@76K

  • GE4410

TOP

返回列表