免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 發帖

認同?

單選投票, 共有 19 人參與投票 查看投票參與人

投票已經結束

78.95% (15)
21.05% (4)
您所在的用戶組沒有投票權限
本帖最後由 XXX284 於 2013-6-12 06:28 PM 編輯

我去某屋苑補習,樓下管理員同我講話非住戶要用另一通道,我話:「算啦!都已經入左尼。」隔尼有條8婆大声同我講:「你冇腿行番出去既咩?!@#$%^&*()你有沒有家教?」大家認吾認同佢是8婆?
2

評分人數

  • mazdaman

  • ads188

[img]http://img1.wikia.nocookie.net/__cb20140608235224/freerealmswarriorcats/images/c/c6/Funny-gif-cat-hide.gif[img]

你唔跟規則人地叫你出去咪出去囖
我認同你係八公多 D

TOP

回復 2# GE4410


    就算我不守規則都吾關條死8婆事果條死8婆根本想借D意串我
仲有不守規則好像不是叫八公播
2

評分人數

  • atr354

  • ads188

TOP

大家認為如果我再遇到果條死8婆,我應該怎樣做至好?
[img]http://img1.wikia.nocookie.net/__cb20140608235224/freerealmswarriorcats/images/c/c6/Funny-gif-cat-hide.gif[img]

TOP

回復 4# XXX284


你行另一條路咪唔再被個8婆鬧囉
1

評分人數

  • ads188

TOP

回復  GE4410


    就算我不守規則都吾關條死8婆事果條死8婆根本想借D意串我
仲有不守規則好像不是叫 ...
XXX284 發表於 2013-6-13 08:20 PM

點解唔關?
你阻住佢進出喔

TOP

回復 4# XXX284
串 9 7佢 lol
佢就真系冇乜家教喇
1

評分人數

  • XXX284

TOP

回復 6# GE4410
下?大堂咁少人,又吾系冇位,點阻住啊~~ (只屬個人意見)=.=
1

評分人數

  • XXX284

TOP

回復 8# KS8269@76K


    咪係囉!謊死我去佢屋企打劫咁!
咁都睇吾開!

TOP

回復 8# KS8269@76K
你又唔係當事人你點知?
回復  KS8269@76K


    咪係囉!謊死我去佢屋企打劫咁!
咁都睇吾開!
XXX284 發表於 2013-6-14 10:53 PM

你歸為訪客佢的確係可以驚你趁機去打劫架

TOP

本帖最後由 XXX284 於 2013-6-14 11:04 PM 編輯

回復 10# GE4410
你覺得我像去打劫咩?
你吾好話佢恰我係細路!

TOP

回復  GE4410
你覺得我像去打劫咩?
你吾好話佢恰我係細路!
XXX284 發表於 2013-6-14 11:01 PM

從她的角度, 他會覺得閣下像去打劫

TOP

回復 12# GE4410
你估下如果我是大人,佢仲敢不敢串我?

TOP

本帖最後由 XXX284 於 2013-6-14 11:22 PM 編輯

回復 7# KS8269@76K
佢老豆老母教佢串人家嘛!
這些咁既8婆,一開口只懂問候人地的家人!

TOP

回復 13# XXX284
點解唔敢?
1

評分人數

  • XXX284

TOP

返回列表