免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 發帖

大家認為港鐵有咩要改善?

我覺得:

1.故障次數
2.唔好入[中國的會爆炸]既列車

大家認為港鐵有咩要改善?

門同幕門不對位

TOP

2017退哂所有MLR

TOP

港鐵而家已經好吵,如果坐中架大摩打列車既話...

TOP

本帖最後由 JY381 於 2014-4-20 01:07 PM 編輯

VVVF train is need

TOP

有個新論壇可以慢慢講

TOP

TOP

應該換一換關門聲

''嘟嘟嘟嘟嘟嘟嘟嘟嘟''  聽到悶啦

TOP

有D關門聲會變左做"ba ba"聲(有D M-train係咁)

TOP

回復 9# ads188

O... 係咩

TOP

TOP

返回列表