免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 發帖
如果冇左KS8269@76K 此壇會更美好。
1) 小弟想問一問大師KS8269@76K "就超唔覺" 係咩意思 ?
2) 小弟想問下果位非常叻唔切的mazdaman何謂"串串公但又唔夠串" ?
3) 果三至五位所謂既管理層 , 你做過乜野 ? 連果位所謂板主KS8269@76K 非法轉載而你地班所謂既管理層冇做過任何野呢 ? 定係你地小圈子呀 ?

姐係咁 , 炒曬班所謂既管理層咪唔廢囉 , 仲有要DEL曬所有車。
7

評分人數

  • Kn2689

  • GE4410

  • nkl

  • KS8269@76K

  • XXX284

TOP

回復  HG3037
系佢地出口傷人+串人先架
我有接納架!佢地唔聽教JA
KS8269@76K 發表於 2013-2-24 01:26 PM

姐係咁 , 你地班友Post完人地私檔可以死唔認 , 仲要話人地出口傷人 串人 , 仲要話我地有錯 ? 錯咩先 ? 好心你地見好就收清曬D Post佢啦 , 仲要話接納左啦 我地唔聽教 , 我地唔係你隻走狗 , 要我地坐就坐呀 ? 我諗你地應該要公開道歉囉 !
3

評分人數

  • HG3037

  • GE4410

  • CityflyerE500

TOP

返回列表