免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 發帖
回復  KS8269@76K
接咩手然納啊你
一個連尊重都唔知點寫嘅"超級版主"
仲有, 唔聽教?
你當呢道邊道啊? ...
LV8402 發表於 2013-2-25 05:06 PM

當佢屋企掛
只不過我保證佢一定唔會好似我咁可以由以前一個普普通通嘅版主做到管理員
哎呀  
邊道有粗口啊   

我時運高   
見唔倒囉
LV8402 發表於 2013-2-25 05:02 PM

本身果兩位所謂嘅超級版主對眼都有 d 問題
唔通我都係時運高咩 :O)
1

評分人數

  • LV8402

TOP

返回列表