免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 發帖

我想投訴壇主 lm9262

投訴事項/理據: 投訴 lm9262 未經授權張貼改自本人及本壇 NG1859 之侵權檔案
涉案文章連結/證據 + 要求同呢篇文一樣 (除左係 lm9262 道歉之外, 因為我宜家投訴緊嘅係 lm9262 唔係 3av84)
再要求向本人和NG1859每人補償威望,金錢及貢獻各 600

更正: 涉案文章連結應為此: http://mm2lm9262.youpost.info/re ... o=lastpost#lastpost

TOP

回復 3# KS8269@76K
又關你事?
我好歡迎你改我整嘅車
但係我一定會投訴你
唔識整車就咪串串貢啦
連尊重都唔識
2

評分人數

  • JC5474

  • LV8402

TOP

回復 5# mazdaman
我點再意果600? 可唔可以教下我啊?
1

評分人數

  • LV8402

TOP

回復 9# mazdaman
再意? 咩詞語黎? 可唔可以教下我?
你驗下眼啦
1

評分人數

  • LV8402

TOP

回復 10# KS8269@76K
Kai 咪 Kai 囖
唔洗熬低 x 下 x 下架
同埋我冇話過 GE4410 叫尊重
1

評分人數

  • LV8402

TOP

回復 12# LM9262
我鬼知
我只係知原車係我同 NG1859 整
你可以試下問比你果個
但係唔該處理左先
1

評分人數

  • LV8402

TOP

回復 15# KS8269@76K
你個回覆冇意義唔係灌水係咩?
回復 16# KS8269@76K
讀音接近 =/= 同一個字/詞語
回復 17# KS8269@76K
PY6125 係我個 fd 黎
洗唔洗叫佢過黎同你講尊重呀?

TOP

回復 22# LM9262
蝦我唔識用 Discuz!?
系統管理員可以睇到屏蔽帖子架
唔好以為自己屏蔽左就當冇左件事啦

TOP

回復 24# LM9262
你想我點說明?
係咪要比張 tex 嘅原圖你等你可以偷?

TOP

回復 28# LM9262
不如你答我要我點證明有關說法
我已經附上埋部原車 (KP3891) 嘅合法 link
部車唔係你整又點姐?
你係度貼改自我同 NG1859 嘅車就係唔啱

TOP

回復 31# KS8269@76K
不如你解釋先呢
2

評分人數

  • KS8269xJH4735

  • LV8402

TOP

回復 34# Kn2689
提示: KS8269@76K 對於你的留言感到不滿, 擅自和諧。 :O)
2

評分人數

  • KS8269xJH4735

  • Kn2689

TOP

回復 36# KS8269@76K
呢度你主場不如你答先呢
1

評分人數

  • KS8269xJH4735

TOP

返回列表