免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 發帖

我想投訴KS8269xJH4735講粗口

我想投訴KS8269xJH4735講粗口
因為他在評分時寫'' 拆字法都唔識on99 ''
我要求扣他 貢獻 270, 金錢 270 威望 270
文章連結:
http://mm2lm9262.youpost.info/vi ... p;extra=&page=2

:田

回復 6# GE4410


    你哩D唔係叫粗口?咁咩叫粗口呀?你寫on xx唔係?
你個99拎黎做左數字炸!當我唔識@@?如果咁on xx=on line,咁你挽晒啦!
仲會有公平?我又唔係做左D咩!?

TOP

咁你試下你丫媽用緊wts果陣,
你冇啦啦彈句野問佢,你今晚__ 5__ _ _
你估下會點?我覺我冇錯(個人認為,thx)
每個人第一時間都覺得你講緊粗口囉!
唔該

:田

TOP

回復 10# mazdaman


    唔得呀,佢''岩岩''過黎炸,要教下先得架!殊^^!

TOP

回復 12# mazdaman

遲下,我要出錢幫佢買口罩
,
都唔知係咪特登架,我都冇$啦,係要我買,TAT

TOP

回復 15# GE4410


   你又知既?你食過??
好唔好味呀??

TOP

返回列表