免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 發帖
唔系好覺~
如果哩個壇冇左GE4410,GJ5810同Kn2689就超唔覺
4

評分人數

  • tom1996116

  • XXX284

  • mazdaman

  • KJ2343


:田

TOP

回復 5# GE4410
我認為系此壇劏左部GE4410會好D 55
1

評分人數

  • mazdaman

TOP

回復 10# Kn2689

此壇
請閣下驗一驗眼

:田

TOP

回復 13# GE4410
懶醒有懶就唔會有醒啦~
1

評分人數

  • mazdaman


:田

TOP

回復 15# GE4410
戈個人咪系你''lol''

:田

TOP

回復 19# KS8269xJH4735
我住得朗屛邨會唔鍾意我d愛車咩??
你個名既x字
系車牌
定系other??
我冇聽過邊架車車牌系KS8269x  
or xJH4735 lor
你咁都叫所謂的''首席愛車''
我同mazdaman
真系會笑死''lol''
4

評分人數

  • Kn2689

  • KS8269xJH4735

  • GE4410

  • mazdaman


:田

TOP

回復 19# KS8269xJH4735
如果 KS8269xJH4735 唔係度可能會有改善
對壇之感受:
1) 佢既行為完全不中立
2) 改車用JB8400改,MM2界多件膠中之膠
3) 一個肯面對野既Admin令此壇

個人感受:KS8269xJH4735既行為完全侮辱左我首席愛車,虧佢用KS8269xJH4735 做自己個名

:田

TOP

回復 24# KS8269xJH4735
呀生,又有邊條法例話唔俾抄格式呀??
你自己夠系其他帖子到抄格式啦!
1

評分人數

  • KS8269xJH4735

TOP

@
系解''at''
唔該

:田

TOP

回復 30# GE4410
咁姐系KS8269xJH4735都有犯罪啦~

TOP

回復 30# GE4410
你話?
2

評分人數

  • mazdaman

  • KS8269xJH4735

TOP

回復 19# KS8269xJH4735


    我唔覺lol,你覺得係,我唔覺得有咩唔岩囉!咁你本身應就知,冇人會咁打啦!係咪呀?
係人都知啦!你係要咁寫,你不如寫番line仲好!
1

評分人數

  • LV8402

TOP

回復 15# GE4410


    我覺得係你唔明囉;
定你太笨呀?不如我解釋你知呀
劏=====封呀!而加唔知邊個懶醒呢!?
1

評分人數

  • LV8402

TOP

回復 52# HG3037
系佢地出口傷人+串人先架
我有接納架!佢地唔聽教JA
1

評分人數

  • LV8402

TOP

返回列表