繁體
|
簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
(檢舉)
分享
新浪微博
QQ空间
人人网
腾讯微博
Facebook
Google+
Plurk
Twitter
Line
標題:
新野陸續有來—機場新一頁
[打印本頁]
作者:
ATR25
時間:
2013-3-29 10:56 PM
標題:
新野陸續有來—機場新一頁
呢個係前一頁
呢個版係半頁
新一頁開始
加多咗啲野嘅車尾
呢邊多咗舊…
部份特寫
准載人數
以同版本計算,上層載多咗,下層坐少咗但企多咗
總計載多咗15個(105 -> 120)
總於有車,可以肯定長期有呢個標誌
等到同級車款
往機場尾牌(中文版)
往機場尾牌(英文版)
城繩標誌
北角方向
經銅鑼灣
祝新車順利
作者:
LM9262
時間:
2013-3-30 11:03 AM
好詳盡
點解我之前坐A11來回都係都普trident
作者:
KJ2343
時間:
2013-3-30 02:56 PM
回復
2#
LM9262
因為你同佢無緣分
歡迎光臨 HKTF-香港交通論壇 (http://mm2lm9262.youpost.info/)
Powered by Discuz! 7.2