免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
Board logo

標題: 壇主好想要吧? [打印本頁]

作者: cityflyer    時間: 2013-3-28 05:43 PM     標題: 壇主好想要吧?

[attach]340[/attach]
[attach]341[/attach]
[attach]342[/attach]
[attach]343[/attach]
[attach]345[/attach]
[attach]344[/attach]
[attach]346[/attach]
[attach]347[/attach]
[attach]348[/attach]
作者: LM9262    時間: 2013-3-28 05:56 PM

不想要
但如果真係AVBWS@238M就正lu
作者: KJ2343    時間: 2013-3-28 06:21 PM

cityflyer 發表於 2013-3-28 05:43 PM



樓主識影相嗎??
作者: cityflyer    時間: 2013-3-28 07:04 PM

回復 3# KJ2343


冇人話一定要影標準相
作者: LM9262    時間: 2013-3-28 07:43 PM

影MM2 print screen 都咁有學問==
作者: KS8269@76K    時間: 2013-3-28 08:31 PM

回復 5# LM9262
可唔可以叫做''完美主義者''??
作者: KJ2343    時間: 2013-3-29 02:47 PM

回復  KJ2343


冇人話一定要影標準相
cityflyer 發表於 2013-3-28 07:04 PM


咩我有話要影標準相咩?
我問你識吾識影相吖??
作者: GE4410    時間: 2013-3-29 04:25 PM

咩我有話要影標準相咩?
我問你識吾識影相吖??
KJ2343 發表於 2013-3-29 02:47 PM

咁勁比 d 作品黎參詳下
作者: KJ2343    時間: 2013-3-29 06:00 PM

回復 7# KJ2343


我話你吾識,最後咪又系被你-5惡意灌水
作者: cityflyer    時間: 2013-3-29 06:15 PM

回復 9# KJ2343


學GE4410話齋,你咁勁咪比 d 作品黎參詳下
作者: KJ2343    時間: 2013-3-30 09:36 AM

回復  KJ2343


學GE4410話齋,你咁勁咪比 d 作品黎參詳下
cityflyer 發表於 2013-3-29 06:15 PM


你有咩料子學GE4410話齋??
作者: cityflyer    時間: 2013-3-30 12:39 PM

你好有料?你識用ZM?
作者: KJ2343    時間: 2013-3-30 02:55 PM

你好有料?你識用ZM?
cityflyer 發表於 2013-3-30 12:39 PM



我識吾識關你鬼事咩? 九五搭八
作者: cityflyer    時間: 2013-3-30 03:23 PM

回復 13# KJ2343

咁你冇資格話我
作者: cityflyer    時間: 2013-3-30 03:23 PM

連zm都唔識請收聲
作者: KJ2343    時間: 2013-3-30 03:34 PM

回復  KJ2343

咁你冇資格話我
cityflyer 發表於 2013-3-30 03:23 PM



你有資格話我咩?
作者: KJ2343    時間: 2013-3-30 03:35 PM

連zm都唔識請收聲
cityflyer 發表於 2013-3-30 03:23 PM



我有話我吾識咩?
作者: cityflyer    時間: 2013-3-30 03:45 PM

回復 16# KJ2343



作者: cityflyer    時間: 2013-3-30 03:47 PM

回復 17# KJ2343

唔答咪即係怕答吾識lor
作者: KJ2343    時間: 2013-3-30 03:49 PM

回復  KJ2343

唔答咪即係怕答吾識lor
cityflyer 發表於 2013-3-30 03:47 PM


吾明....
作者: cityflyer    時間: 2013-3-30 03:51 PM

回復 20# KJ2343


咪扮野la,認咗佢算la,吾識咪吾識lor,有吾會死
作者: KJ2343    時間: 2013-3-30 03:54 PM

回復  KJ2343


咪扮野la,認咗佢算la,吾識咪吾識lor,有吾會死
cityflyer 發表於 2013-3-30 03:51 PM


如果我識吾識都要同你交待,我呼及要向你交待嗎?
作者: cityflyer    時間: 2013-3-30 03:55 PM

回復 22# KJ2343


咁點解我要向你交待我識5識影相
作者: KJ2343    時間: 2013-3-30 03:56 PM

本帖最後由 KJ2343 於 2013-3-30 04:18 PM 編輯
回復  KJ2343


咁點解我要向你交待我識5識影相
cityflyer 發表於 2013-3-30 03:55 PM


係我問你,你大可以吾答我
傻仔又扣我5分
作者: cityflyer    時間: 2013-3-30 04:03 PM

回復 24# KJ2343


咁我宜家答你,我識影相
作者: KJ2343    時間: 2013-3-30 04:18 PM

又係D串5過人嘅說話 :O)

收到啦(扣分佬)
作者: GE4410    時間: 2013-3-30 05:42 PM

你有咩料子學GE4410話齋??
KJ2343 發表於 2013-3-30 09:36 AM

你又有咩料子先?




歡迎光臨 HKTF-香港交通論壇 (http://mm2lm9262.youpost.info/) Powered by Discuz! 7.2