免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
Board logo

標題: 一問 [打印本頁]

作者: LM9262    時間: 2013-3-7 08:13 PM     標題: 一問

一問
大家認為此壇要點改革?
本壇目標:
-多D活躍會員
-令le個壇更加多元化
-多D巴迷申請AC
-成為首十個全港最HIT既巴士論壇
......
作者: GE4410    時間: 2013-3-7 08:20 PM

首先趕走果兩位好似唔做野嘅超版
然後趕走侵權車
作者: LM9262    時間: 2013-3-7 08:24 PM

回復 2# GE4410
mazdaman 會趕
因為上線率偏低




歡迎光臨 HKTF-香港交通論壇 (http://mm2lm9262.youpost.info/) Powered by Discuz! 7.2