免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
Board logo

標題: 我想投訴 KS8269@76K [打印本頁]

作者: KS8269xJH4735    時間: 2013-2-22 06:23 PM     標題: 我想投訴 KS8269@76K

我想投訴 KS8269@76K
持針對本人態度,一有不滿本人帖子就話本人惡意灌水。
另意圖濫用職權,並非法轉載

要求罷免其 超級版主職務
作者: GE4410    時間: 2013-2-22 06:29 PM

支持 +1
作者: Leung    時間: 2013-2-22 06:33 PM

支持 +2
作者: KS8269@76K    時間: 2013-2-22 07:20 PM

http://mm2lm9262.youpost.info/vi ... &extra=page%3D2
系人地要求車先幫佢囉,唔該你睇清楚先啦
仲有你地自己話唔好私傅嘛
咁我咪索性拎出黎俾大家挽下囉!有錯?
你同GE4410仲有Kn2689都針對mazdaman同我,仲有1234,nkl,tom1996116仲有大把最先入黎既人tim啦!
唔該!唔該你地睇清楚先好講野啦!!!
作者: KS8269@76K    時間: 2013-2-22 07:22 PM

http://mm2lm9262.youpost.info/vi ... &extra=page%3D1
作者: KS8269@76K    時間: 2013-2-22 07:22 PM

http://mm2lm9262.youpost.info/vi ... &extra=page%3D1
睇下
作者: mazdaman    時間: 2013-2-22 07:36 PM

支持 - 1
作者: KS8269@76K    時間: 2013-2-22 07:50 PM

回復 1# KS8269xJH4735


    你覺得我有!?咁你洗唔洗我出一本書仔俾你睇,
由頭睇到尾呀?
話我針對你XD!?
作者: nkl    時間: 2013-2-22 07:56 PM

回復 4# KS8269@76K


   


我幾時比針對遇???
作者: nkl    時間: 2013-2-22 07:57 PM

打錯字系過
作者: KS8269@76K    時間: 2013-2-22 07:58 PM

回復 10# nkl
之前
作者: KS8269@76K    時間: 2013-2-22 07:59 PM

支持 - 1
作者: nkl    時間: 2013-2-22 08:01 PM

回復 11# KS8269@76K


    例子?
作者: KS8269@76K    時間: 2013-2-22 08:04 PM

回復 13# nkl
當我冇講過-3-
作者: GE4410    時間: 2013-2-22 09:02 PM

系人地要求車先幫佢囉,唔該你睇清楚先啦
仲有你地自己話唔好私傅嘛
咁我咪索性拎出黎俾大家挽下囉!有 ...
KS8269@76K 發表於 2013-2-22 07:20 PM

不如開心 share 下邊個比你 post 部車
呢排 Ken 兄 (即係果部所謂嘅 AVBWU@1A 嘅 maker) 上左水
我可以隨時搵佢搞掂你
作者: GE4410    時間: 2013-2-22 09:06 PM

仲有你地自己話唔好私傅嘛
咁我咪索性拎出黎俾大家挽下囉!有錯?
KS8269@76K 發表於 2013-2-22 07:20 PM

我哋有話你可以開心 share?
不如你教我拎部車出黎挽呢.
你同GE4410仲有Kn2689都針對mazdaman同我,仲有1234,nkl,tom1996116仲有大把最先入黎既人tim啦!

我哋一向都針對開 1234 嘅垃圾車, 同呢個壇有咩關係?
同埋幾時有針對 tom1996116?
請提供相關證明。
* 要求開放本區編輯功能
作者: Kn2689    時間: 2013-2-22 09:46 PM

回復 15# GE4410


   
叫返佢GK2508好D
作者: KS8269@76K    時間: 2013-2-22 10:28 PM

''我哋一向都針對開 1234 嘅垃圾車''
哩句我唔認同
佢整車整得好好
唔用Zm都勁過你地tim wo
咁你地都幾垃圾架bo(除左FU482)
作者: GE4410    時間: 2013-2-22 11:00 PM

回復 18# KS8269@76K
唔用 zm? 我大把唔用 zm 嘅都靚過佢
好多人都知
作者: LM9262    時間: 2013-2-22 11:22 PM

請根據格式於24小時内再次發文
謝謝
申訴中心投訴書格式

申訴中心投訴書格式:  
必需附上不少於 20 字 (中文) 或 30 字 (英文)的投訴理據 (會 ...
LM9262 發表於 2013-1-23 07:24 AM

作者: tom1996116    時間: 2013-2-22 11:55 PM

同埋幾時有針對 tom1996116?
請提供相關證明。


唔好拉我落水,不論直接間接
作者: GE4410    時間: 2013-2-23 12:48 AM

回復 21# tom1996116
你絕對可以搵 KS8269@76K 投訴
唔關我事
作者: GE4410    時間: 2013-2-23 12:58 AM

回復 18# KS8269@76K
咁我叫 FU 整車唔出車好冇?
作者: KS8269xJH4735    時間: 2013-2-23 08:18 PM

回復 20# LM9262


   
我想投訴 KS8269@76K
持針對本人態度,一有不滿本人帖子就話本人惡意灌水。
另意圖濫用職權,並非法轉載
20 字 (中文)
Why hv problem
作者: LV8402    時間: 2013-4-22 08:18 PM

回復 4# KS8269@76K
hihi仔   
唔好以為冇我份啦




歡迎光臨 HKTF-香港交通論壇 (http://mm2lm9262.youpost.info/) Powered by Discuz! 7.2