免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
Board logo

標題: 我想投訴KS8269xJH4735講粗口 [打印本頁]

作者: KS8269@76K    時間: 2013-2-22 05:57 PM     標題: 我想投訴KS8269xJH4735講粗口

我想投訴KS8269xJH4735講粗口
因為他在評分時寫'' 拆字法都唔識on99 ''
我要求扣他 貢獻 270, 金錢 270 威望 270
文章連結:
http://mm2lm9262.youpost.info/vi ... p;extra=&page=2
作者: GE4410    時間: 2013-2-22 06:13 PM

on99 唔比係代表 on line @ line 咩?
作者: KS8269xJH4735    時間: 2013-2-22 06:15 PM

我想投訴 KS8269@76K 濫用職權
非法轉載
要求罷免其管理員職務
作者: KS8269xJH4735    時間: 2013-2-22 06:18 PM

我想投訴 KS8269@76K 濫用職權
非法轉載
要求罷免其管理員職務
KS8269xJH4735 發表於 2013-2-22 06:15 PM



   更正:要求罷免其 超級版主職務
作者: LM9262    時間: 2013-2-22 06:47 PM

壇方將會扣除被告50金錢威望貢獻以作警告
作者: GE4410    時間: 2013-2-22 06:58 PM

回復 5# LM9262
我咪講左 on99 = on line @ line 囖
仲有咩要警告?
作者: KS8269@76K    時間: 2013-2-22 07:05 PM

回復 6# GE4410


    你哩D唔係叫粗口?咁咩叫粗口呀?你寫on xx唔係?
你個99拎黎做左數字炸!當我唔識@@?如果咁on xx=on line,咁你挽晒啦!
仲會有公平?我又唔係做左D咩!?
作者: GE4410    時間: 2013-2-22 07:06 PM

回復  GE4410


    你哩D唔係叫粗口?咁咩叫粗口呀?你寫on xx唔係?
你個99拎黎做左數字炸!當我唔識@@?如果 ...
KS8269@76K 發表於 2013-2-22 07:05 PM

http://evchk.wikia.com/wiki/On9
On9 可以指:

    On-nine
        在線︰Online,網絡術語,因On9可讀作On nine,與Online發音相似。例如ON-9辦公室,意指Online辦公室。

ON99 辦公室。
作者: KS8269@76K    時間: 2013-2-22 07:13 PM

咁你試下你丫媽用緊wts果陣,
你冇啦啦彈句野問佢,你今晚__ 5__ _ _
你估下會點?我覺我冇錯(個人認為,thx)
每個人第一時間都覺得你講緊粗口囉!
唔該
作者: mazdaman    時間: 2013-2-22 07:37 PM

回復 9# KS8269@76K
你唔好同D動物講野啦
作者: KS8269@76K    時間: 2013-2-22 07:39 PM

回復 10# mazdaman


    唔得呀,佢''岩岩''過黎炸,要教下先得架!殊^^!
作者: mazdaman    時間: 2013-2-22 07:42 PM

回復 11# KS8269@76K
唉,而家d動物周街吠
作者: KS8269@76K    時間: 2013-2-22 07:48 PM

回復 12# mazdaman

遲下,我要出錢幫佢買口罩
,
都唔知係咪特登架,我都冇$啦,係要我買,TAT
作者: mazdaman    時間: 2013-2-22 07:50 PM

回復 13# KS8269@76K
都唔明佢父母點教=,=
教到佢咁
作者: GE4410    時間: 2013-2-22 07:51 PM

你哩D係咩? 食得?
作者: KS8269@76K    時間: 2013-2-22 07:57 PM

回復 15# GE4410


   你又知既?你食過??
好唔好味呀??
作者: JF1261    時間: 2013-2-23 12:44 AM

講小句野冇話話你係牙
作者: GE4410    時間: 2013-2-23 12:49 AM

回復 16# KS8269@76K
唔識中文就由幼稚園重新讀起啦
作者: KJ2343    時間: 2013-2-28 10:05 PM

我想投訴 KS8269@76K 濫用職權
非法轉載
要求罷免其管理員職務
KS8269xJH4735 發表於 2013-2-22 06:15 PM


投訴被接納 [加你10分 , 退庭!!]




歡迎光臨 HKTF-香港交通論壇 (http://mm2lm9262.youpost.info/) Powered by Discuz! 7.2