免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
Board logo

標題: KMB2@長沙灣道???!!@#& [打印本頁]

作者: LM9262    時間: 2013-2-21 11:36 PM     標題: KMB2@長沙灣道???!!@#&

anyone know why

作者: KS8269@76K    時間: 2013-2-21 11:55 PM

有時d車系咁
一系就用左old version
一系就用''特別報站''
好似我之前搭PV7695 @ 968
怡和街變左百德新街
O左
作者: KS8269@76K    時間: 2013-2-21 11:56 PM

http://hkbus.wikia.com/wiki/%E7% ... 5%92%8C%E8%A1%97%29
作者: GE4410    時間: 2013-2-22 05:06 PM

anyone know why
LM9262 發表於 2013-2-21 11:36 PM

2 號唔經長沙灣道, 可能有司機當私牌用.
或者係 Order 2 號按定
作者: HU9385    時間: 2013-2-22 07:20 PM

細心D睇張相,就會睇到車上有乘客,應該唔系私牌

P.S 我見到有部載緊客既2A(GL746)行經該段長沙灣道(旺角方向)
作者: LM9262    時間: 2013-2-23 07:10 AM

two more


作者: GE4410    時間: 2013-3-10 02:14 PM

細心D睇張相,就會睇到車上有乘客,應該唔系私牌

P.S 我見到有部載緊客既2A(GL746)行經該段長沙灣道(旺角方 ...
HU9385 發表於 2013-2-22 07:20 PM

咁可以有以下解釋
1) 改道
2) 有人跟車




歡迎光臨 HKTF-香港交通論壇 (http://mm2lm9262.youpost.info/) Powered by Discuz! 7.2