繁體
|
簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
(檢舉)
分享
新浪微博
QQ空间
人人网
腾讯微博
Facebook
Google+
Plurk
Twitter
Line
標題:
點解DC唔影得標準?
[打印本頁]
作者:
ATR25
時間:
2013-2-16 01:56 AM
標題:
點解DC唔影得標準?
有會員話DC唔好學人影標準相,但唔揸DC揸咩呢?菲林機?
DC全名係Digital Camera
究竟你唔用DC影應該用咩影呢?
作者:
LM9262
時間:
2013-2-16 10:08 AM
回復
1#
ATR25
i am 揸DC 人
作者:
GE4410
時間:
2013-2-16 10:55 AM
本帖最後由 GE4410 於 2013-2-16 10:56 AM 編輯
哥哥教你一樣野
Digital_single-lens_reflex_camera (即數碼單鏡反光相機)
簡稱 DLSR, 單反等
附送維基百科連結一條:
http://zh.wikipedia.org/wiki/%E6 ... C%E7%9B%B8%E6%A9%9F
P.s. 你 crop 到差唔多爆框咁有咩用?
歡迎光臨 HKTF-香港交通論壇 (http://mm2lm9262.youpost.info/)
Powered by Discuz! 7.2