免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
Board logo

標題: 點解DC唔影得標準? [打印本頁]

作者: ATR25    時間: 2013-2-16 01:56 AM     標題: 點解DC唔影得標準?



有會員話DC唔好學人影標準相,但唔揸DC揸咩呢?菲林機?

DC全名係Digital Camera




究竟你唔用DC影應該用咩影呢?
作者: LM9262    時間: 2013-2-16 10:08 AM

回復 1# ATR25

i am 揸DC 人
作者: GE4410    時間: 2013-2-16 10:55 AM

本帖最後由 GE4410 於 2013-2-16 10:56 AM 編輯


哥哥教你一樣野
Digital_single-lens_reflex_camera (即數碼單鏡反光相機)
簡稱 DLSR, 單反等
附送維基百科連結一條: http://zh.wikipedia.org/wiki/%E6 ... C%E7%9B%B8%E6%A9%9F
P.s. 你 crop 到差唔多爆框咁有咩用?




歡迎光臨 HKTF-香港交通論壇 (http://mm2lm9262.youpost.info/) Powered by Discuz! 7.2