繁體
|
簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
(檢舉)
分享
新浪微博
QQ空间
人人网
腾讯微博
Facebook
Google+
Plurk
Twitter
Line
標題:
299 City is making in process
[打印本頁]
作者:
Harryyuen
時間:
2014-1-25 02:42 PM
標題:
299 City is making in process
將於不日內推出
西貢惠民路
西沙路
馬鞍山繞道
作者:
XXX284
時間:
2014-1-26 03:03 PM
1,何時推出?
2,玩不玩到299x?
作者:
Harryyuen
時間:
2014-1-26 03:50 PM
遲下去沙田影埋相先.....
預料可玩99(新/舊版),99R,299,299X
作者:
814
時間:
2014-1-31 04:29 PM
nice , good news for 西貢人...
加油 !!!
作者:
Harryyuen
時間:
2014-2-10 10:10 PM
真係唔好意思,小弟近日實在太忙(趕新年功課)
目前進度:
-經過n日嘅研究..終於整好個psdl(白色)
-已整好所有pkg,仍需微調位置
-加入站牌中....(現時將近恆安)
-當然整埋報站la(已錄好報站)
送上幾張相片
西貢總站
泥涌
當然唔少得木棉山la
作者:
XXX284
時間:
2014-2-10 11:08 PM
回復
5#
Harryyuen
學業要緊,不用急住整
歡迎光臨 HKTF-香港交通論壇 (http://mm2lm9262.youpost.info/)
Powered by Discuz! 7.2