免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
Board logo

標題: 299 City is making in process [打印本頁]

作者: Harryyuen    時間: 2014-1-25 02:42 PM     標題: 299 City is making in process

將於不日內推出

西貢惠民路


西沙路

馬鞍山繞道





作者: XXX284    時間: 2014-1-26 03:03 PM

1,何時推出?
2,玩不玩到299x?
作者: Harryyuen    時間: 2014-1-26 03:50 PM

遲下去沙田影埋相先.....
預料可玩99(新/舊版),99R,299,299X
作者: 814    時間: 2014-1-31 04:29 PM

nice , good news for 西貢人...

加油 !!!
作者: Harryyuen    時間: 2014-2-10 10:10 PM

真係唔好意思,小弟近日實在太忙(趕新年功課)
目前進度:
-經過n日嘅研究..終於整好個psdl(白色)
-已整好所有pkg,仍需微調位置
-加入站牌中....(現時將近恆安)
-當然整埋報站la(已錄好報站)

送上幾張相片
西貢總站

泥涌

當然唔少得木棉山la

作者: XXX284    時間: 2014-2-10 11:08 PM

回復 5# Harryyuen

學業要緊,不用急住整




歡迎光臨 HKTF-香港交通論壇 (http://mm2lm9262.youpost.info/) Powered by Discuz! 7.2