免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
Board logo

標題: 投訴jt480 workshop [打印本頁]

作者: nkl    時間: 2013-8-11 12:00 AM     標題: 投訴jt480 workshop

投訴事項 : 投訴jt480 workshop 私自取去本人製作之車輛並未經凖許以 jt480 workshop 發佈


證據 :http://mm2lm9262.youpost.info/viewthread.php?tid=2396   

要求 :刪帖
作者: ATR25    時間: 2013-8-11 12:43 AM

回復 1# nkl


    能否提供更多證據?
作者: nwfbbaby    時間: 2013-8-11 11:39 AM

講真, 在mm2界裏面, 有谁識整車ar, 十隻手指都數唔到, 你post得出去, 就知遲早一日會被人侵權 , 試問有谁沒有用過侵權車ar, HKTF都大把la(如有得罪,請原諒) , 有D人用REMANER改咗D名就當自己一樣, 我都識AR , 而有D人把部車LOCK咗又唔係為咗當自己整一樣, 我就知道le部車係侵權車, 所以先冇LOCK , 呢部車原本製作者又唔係你 , 講到自己懒巴閉, 咁多人侵權你唔投訴, 你投訴我 , 鬼唔知你求唔到我D車先來投訴我咩, 講到自己好可憐,你一開始就唔好post出去la  369
作者: nwfbbaby    時間: 2013-8-11 11:40 AM

講到自己懒巴閉,自己整一部la
作者: PZ9039    時間: 2013-8-11 12:26 PM

{如有得罪,請原諒lm9262}就算大把人改小小當自己整又如何,原本製作者更加唔係你,NKL post出去只為幫HKTF,而且JT480 Workshop成員PJ5118 D改車又係侵權,JT480你搞點自己先La.,就算nkl求唔到你D車先投訴,你無做又驚咩,識起模就大哂,如果無人改車(e.g JF8911,RV8768)MM2界都死La.本人要求LM9262親身審理此事,以保障HKTF的聲譽及公正度!
                                                                                       By.PZ9039
作者: nwfbbaby    時間: 2013-8-11 02:20 PM

PZ9039 : listen to me  我說識整車,不是識改車[/b, 我冇反對改車,因為我部車都係改的, 我冇講部車的作者是我JT480, 我完全無驚到我不過是解釋比NKL的 仲有我唔識起MODE
最重要的是這部車是LM要求我放的我本身冇想到要放 

所以你完全誤會咗我 PZ9039 
作者: nwfbbaby    時間: 2013-8-11 02:23 PM

有圔有真相!
作者: nwfbbaby    時間: 2013-8-11 02:24 PM

請LM調查!!!  還我公道!!
作者: nwfbbaby    時間: 2013-8-11 02:40 PM

如果無人改車(e.g JF8911,RV8768)MM2界都死La


nkl :聽到末啊
作者: nwfbbaby    時間: 2013-8-11 02:51 PM

仲有, 我在個部自稱係你的IPOD裏面個tune folder 到點解會看見幾個LM做的RG 8529 AR !! 如果你見唔到,就證明部IPOD唔係你整lor , 如果你見到 , 就證明你個部IPOD係改自LM個部 RG 8529 lor . 請解釋, nkl小朋友

LM做的個部RG 8529 website:  http://mm2lm9262.youpost.info/vi ... &extra=page%3D1
作者: nwfbbaby    時間: 2013-8-11 02:52 PM

本人要求LM9262親身審理此事,以保障HKTF的聲譽及公正度!


所以,
請LM調查!!!  還我公道!!

作者: nwfbbaby    時間: 2013-8-11 02:54 PM

就算要投訴, 都係LM投訴你la !!!!    nkl 小朋友
作者: nwfbbaby    時間: 2013-8-11 03:01 PM

[b][size=7]本人要求:[/size] [/b]    [b][color=Orange][size=7]將nkl所有積分減除 以及在本forum打一刲至少300字的道歉信來解釋,以還JT 480 WORKSHOP 的公道!!!!!!!![/size][/color][color=Red][/color][/b]:@
作者: nwfbbaby    時間: 2013-8-11 03:02 PM

本人要求:將nkl所有積分減除 以及在本forum打一刲至少300字的道歉信來解釋,以還JT 480 WORKSHOP 的公道!!!!!!!!
作者: nwfbbaby    時間: 2013-8-11 03:03 PM

請Admin允許
作者: PZ9039    時間: 2013-8-11 04:47 PM

5係5係,我在解釋only,Btw本人要求LM9262親身審理此事,以保障HKTF的聲譽及公正度!,刪帖nwfbbaby+nkl之AVBWU,減nkl積分90%,NKL在HKTF打一刲至少200字的道歉信,
請Admin允許Nwfbbaby+本人要求
作者: PZ9039    時間: 2013-8-11 04:56 PM

建議LM9262成立委員會領導,本人作監察.nkl,nwfbbaby向LM9262解釋,本人負責公佈結果,以便平衡各方利益.
作者: Kn2689    時間: 2013-8-12 08:20 AM

似乎有人要挑整車喎

利申 : 自己一手一腳起出黎
作者: ATR25    時間: 2013-8-12 09:47 AM

由於現時證據不足,因此不能起訴JT 480 WORKSHOP。
為免影響HKTF的關係,請nkl給予合理解釋前,不得再控告他人。


「合理」一詞的解釋權由執行董事保留




歡迎光臨 HKTF-香港交通論壇 (http://mm2lm9262.youpost.info/) Powered by Discuz! 7.2