免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
Board logo

標題: 首試紅隧 [打印本頁]

作者: tom1996116    時間: 2013-7-21 04:18 PM     標題: 首試紅隧

其實呢個位係咪咁影?
望高人指點










作者: LM9262    時間: 2013-7-21 10:36 PM

其實我支鏡嚴重過短,sad
作者: RT4699    時間: 2013-7-21 11:59 PM

tom 你影車架??
作者: tom1996116    時間: 2013-7-22 09:49 AM

回復 3# RT4699


    有

不過影得少,水平極低




歡迎光臨 HKTF-香港交通論壇 (http://mm2lm9262.youpost.info/) Powered by Discuz! 7.2