免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
Board logo

標題: 係我眼花定係... [打印本頁]

作者: mazdaman    時間: 2013-6-23 12:15 AM     標題: 係我眼花定係...

[attach]1184[/attach]

8170 用 E牌 ???
作者: LM9262    時間: 2013-6-23 10:28 AM

回復 1# mazdaman


    新巴有A牌豬
新城亂來的
BTW , 好多6字
作者: mazdaman    時間: 2013-6-23 12:34 PM

回復 2# LM9262

新巴我都見過有A牌豬
但係城記就沒咩點見過
作者: yukshing    時間: 2013-6-23 04:08 PM

以前車牌係PK7344
作者: GE4410    時間: 2013-6-23 09:25 PM

係你唔識用 http://google.com




歡迎光臨 HKTF-香港交通論壇 (http://mm2lm9262.youpost.info/) Powered by Discuz! 7.2