免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
Board logo

標題: 城巴 你好嘢 [打印本頁]

作者: 1234    時間: 2013-6-12 09:39 PM     標題: 城巴 你好嘢

[attach]1102[/attach][attach]1103[/attach][attach]1104[/attach][attach]1105[/attach][attach]1106[/attach][attach]1107[/attach]
作者: GE4410    時間: 2013-6-13 01:45 AM

2700 Run 314 ???
9041 Run 260 ???

WTF
ads188 發表於 2013-6-12 09:40 PM

1) 2700 行過幾次 314 啦
有咩值得 WTF?
我諗左咁耐唯一諗到嘅係呢次係派更搞嘅唔係站長搞嘅
2) 一向都有 9xx (x) 行赤柱線啦
有幾特?
作者: gk2969@s3v    時間: 2013-6-13 02:46 PM

回復 2# ads188


    有咩咁出奇?




歡迎光臨 HKTF-香港交通論壇 (http://mm2lm9262.youpost.info/) Powered by Discuz! 7.2