繁體
|
簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
(檢舉)
分享
新浪微博
QQ空间
人人网
腾讯微博
Facebook
Google+
Plurk
Twitter
Line
標題:
城巴 你好嘢
[打印本頁]
作者:
1234
時間:
2013-6-12 09:39 PM
標題:
城巴 你好嘢
[attach]1102[/attach][attach]1103[/attach][attach]1104[/attach][attach]1105[/attach][attach]1106[/attach][attach]1107[/attach]
作者:
GE4410
時間:
2013-6-13 01:45 AM
2700 Run 314 ???
9041 Run 260 ???
WTF
ads188 發表於 2013-6-12 09:40 PM
1) 2700 行過幾次 314 啦
有咩值得 WTF?
我諗左咁耐唯一諗到嘅係呢次係派更搞嘅唔係站長搞嘅
2) 一向都有 9xx (x) 行赤柱線啦
有幾特?
作者:
gk2969@s3v
時間:
2013-6-13 02:46 PM
回復
2#
ads188
有咩咁出奇?
歡迎光臨 HKTF-香港交通論壇 (http://mm2lm9262.youpost.info/)
Powered by Discuz! 7.2