免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
Board logo

標題: 投訢GE4410亂投訢KS8269@76K [打印本頁]

作者: mazdaman    時間: 2013-1-25 09:14 PM     標題: 投訢GE4410亂投訢KS8269@76K

本帖最後由 mazdaman 於 2013-1-25 09:16 PM 編輯

投訴事項/理據:
GE4410 亂投訢KS8269@76K 侮辱 歌手 林欣彤 Mag Lam
件事都味搞清桃就亂投訢人...
涉案文章連結/證據 (如截圖):
[attach]125[/attach]
作者: GE4410    時間: 2013-1-25 09:34 PM

我建議你都同KS8269@78K一起翻去小一讀過。
點解本壇嘅版主中文程度可以差到咁...
作者: mazdaman    時間: 2013-1-25 10:09 PM

回復 2# GE4410

咁你應該仲係在你媽媽的肚到
作者: GE4410    時間: 2013-1-25 10:31 PM

回復 3# mazdaman
咁你咪仲未投胎? iMOM hahaha 好好笑 thanks for sharing
作者: LM9262    時間: 2013-1-26 08:00 AM

所有人也有投訴的權利
現判閣下投訴失敗




歡迎光臨 HKTF-香港交通論壇 (http://mm2lm9262.youpost.info/) Powered by Discuz! 7.2