繁體
|
簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
(檢舉)
分享
新浪微博
QQ空间
人人网
腾讯微博
Facebook
Google+
Plurk
Twitter
Line
標題:
反啦!反啦!反啦!
[打印本頁]
作者:
LM9262
時間:
2013-4-24 08:54 PM
標題:
反啦!反啦!反啦!
作者:
GE4410
時間:
2013-4-24 09:58 PM
抄抄抄,剩係識抄。
作者:
ATR25
時間:
2013-4-24 10:25 PM
回復
2#
GE4410
咁佢個樣真係就嚟反喎。
如來你嘅世界係唔俾共同話題,得,你即刻走
作者:
KJ2343
時間:
2013-4-24 11:06 PM
回復
1#
LM9262
謝攝愛線前掛牌車
作者:
GE4410
時間:
2013-4-24 11:45 PM
回復
3#
ATR25
http://www.hkbf.org/t547702-30.htm
咁樣唔係抄係咩?
傻的嗎?
顧好你 d 相先出聲啦知唔知你好煩架
跟 top.:
作者:
LM9262
時間:
2013-4-25 07:16 AM
回復
4#
KJ2343
架車好似掛左27冇幾耐
作者:
KJ2343
時間:
2013-4-25 07:41 PM
回復
6#
LM9262
係呀~在今年二月時,所有13X掛牌車全部調走,剩HD8854, 但係HD8854在今年三月亦被調走到KMB 14, 由KE7253 代替。
自此, 13X 全線用AVBWU(裝有錄影器材) 和 3ASV 做掛牌
作者:
1234
時間:
2013-4-26 03:30 PM
跟相......
[attach]646[/attach]
歡迎光臨 HKTF-香港交通論壇 (http://mm2lm9262.youpost.info/)
Powered by Discuz! 7.2