免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
Board logo

標題: 反啦!反啦!反啦! [打印本頁]

作者: LM9262    時間: 2013-4-24 08:54 PM     標題: 反啦!反啦!反啦!


作者: GE4410    時間: 2013-4-24 09:58 PM

抄抄抄,剩係識抄。
作者: ATR25    時間: 2013-4-24 10:25 PM

回復 2# GE4410

咁佢個樣真係就嚟反喎。

   

如來你嘅世界係唔俾共同話題,得,你即刻走
作者: KJ2343    時間: 2013-4-24 11:06 PM

回復 1# LM9262

謝攝愛線前掛牌車
作者: GE4410    時間: 2013-4-24 11:45 PM

回復 3# ATR25
http://www.hkbf.org/t547702-30.htm
咁樣唔係抄係咩?
傻的嗎?
顧好你 d 相先出聲啦知唔知你好煩架

跟 top.:


作者: LM9262    時間: 2013-4-25 07:16 AM

回復 4# KJ2343


    架車好似掛左27冇幾耐
作者: KJ2343    時間: 2013-4-25 07:41 PM

回復 6# LM9262

係呀~在今年二月時,所有13X掛牌車全部調走,剩HD8854, 但係HD8854在今年三月亦被調走到KMB 14, 由KE7253 代替。
自此, 13X 全線用AVBWU(裝有錄影器材) 和 3ASV 做掛牌
作者: 1234    時間: 2013-4-26 03:30 PM

跟相......
[attach]646[/attach]




歡迎光臨 HKTF-香港交通論壇 (http://mm2lm9262.youpost.info/) Powered by Discuz! 7.2